Detail pozice

Společnost J&T SERVICES ČR, a.s. je součástí finanční skupiny J&T Finance Group. Od roku 2007 rozvíjí a poskytuje služby a poradenství firmám v oblastech IT, účetnictví, daní, controllingu a HR.

SPRÁVA A ADMINISTRACE SPOLEČNOSTÍ

V rámci našeho týmu zaměřujícího se na finance a controlling napříč celým finančním holdingem J&T Finance Group SE hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici asistenta/junior specialisty, který/á bude zabezpečovat správu a administraci společností.

NA ČEM BUDETE PRACOVAT:

V současné době rozšiřujeme náš menší tým, který má na starost správu a administraci společností a servis finančních služeb v rámci J&T Finance Group. Budete komunikovat a zabezpečovat podklady ve spolupráci s účetním, daňovým, právním oddělením, apod.

Konkrétněji budete mít na starost například:
• Zabezpečování a evidenci dokumentace potřebné pro existenci společnosti (korporátní dokumenty – stanovy, rozhodnutí statutárních orgánů, faktury, smluvní dokumentace)
• Přípravu smluvní i jiné dokumentace, přípravu plných mocí
• Kontrolu formální správnosti dokumentů
• Zadávání překladů a ověření úředních dokumentů a smluv
• Zabezpečování podkladů pro účetnictví a audit
• Zabezpečování úhrad závazků společnosti
• Komunikaci s úřady, bankami, třetími stranami

KOHO HLEDÁME - PROFIL KANDIDÁTA:

- Nejdůležitější je pro nás pečlivost a smysl pro pořádek.
- Hledáme spolehlivého a samostatného kolegu/kolegyni s praxí v administrativě (i při VŠ) a s minimálně základními vědomostmi a přehledem v oblasti ekonomie, účetnictví, daňové problematiky.
- Uvítáme kolegu/kolegyni, který bude schopný pracovat samostatně i v týmu s vysokým pracovním nasazením, bude zaměřený na detail, loajální s dobrými organizačními a komunikačními dovednostmi.

Další požadavky
• Min. SŠ vzdělání (ekonomický či právní směr výhodou)
• Zkušenosti z auditu výhodou (např. stáž)
• Komunikativní znalost anglického jazyka (především emailová komunikace, dokumenty a smlouvy v AJ)

J&T SERVICES NABÍZÍ:

• Zajímavou a pestrou práci s možností dalšího odborného rozvoje
• Nástup možný ihned
• Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy (Florenc)
• Řadu zaměstnaneckých výhod: 25 dní dovolené + 3 sick days, zvýhodněné bankovní produkty J&T Banky, systematický odborný rozvoj, firemní akce, týmová setkávání, apod.

Kontakt

J&T SERVICES ČR, a.s.
Veronika Cvrčková
Pobřežní 297/14
186 00  Praha-Karlín
Česká republika