Detail pozice

Společnost J&T SERVICES ČR, a.s. je součástí finanční skupiny J&T Finance Group. Od roku 2007 rozvíjí a poskytuje služby a poradenství firmám v oblastech IT, účetnictví, daní, controllingu a HR.

Personalista/tka

Baví Vás personalistika, rozumíte pracovnímu právu, rádi a s úsměvem pomáháte manažerům i ostatním zaměstnancům řešit pracovně-právní problémy? Jste proaktivní, zodpovědný a pečlivý?

Do našeho přátelského HR týmu hledáme nového kolegu/kolegyni – Personalistu/HR Generalistu, který/á bude zajišťovat personálně administrativní agendu pro společnost J&T SERVICES a další menší společnosti (cca 200 zaměstnanců) a mzdovou agendu pro několik malých společností (ca 50 zaměstnanců).

NA ČEM BUDETE PRACOVAT:

• Vedení kompletní personální agendy v souladu s právními a interními předpisy zaměstnavatele
• Poradenství v oblasti pracovně-právní problematiky pro zaměstnance i manažery
• Zajištění onboardingu, nástupních školení, výstupů a veškerých dalších pohybů zaměstnanců
• Úzká spolupráce s interní mzdovou účetní a právním oddělením
• Účtování mezd pro několik menších společností
• Administrace pracovně-lékařské péče a BOZP a PO
• Vedení a archivace osobních složek zaměstnanců, součinnost při auditu
• Evidence zaměstnanců v interních systémech, aplikacích, aktualizace jejich dat
• Občasná výpomoc s náborem - inzerce, selekce životopisů, kontakt s uchazeči, vedení pohovorů
• Trainee program – spolupráce s manažery, organizace výběrového řízení
• Objednávání stravenek, zajištění pracovních jubileí
• Ad hoc reporty a s tím spojená administrativa
• Podílení se na interních procesech, správa intranetu

CO POŽADUJEME:

• Praxi na pozici Personalisty minimálně 2 roky
• Zkušenost se zpracováním a účtováním mezd velkou výhodou, případně zaučíme
• Praktickou znalost Zákoníku práce a souvisejících předpisů
• Uživatelskou znalost balíku MS Office (MS Word, MS Excel)
• Vstřícného, pečlivého, týmového a zároveň samostatného kolegu/kolegyni, který/á má organizační schopnosti a pozitivní přístup

J&T SERVICES NABÍZÍ:

• Zajímavou a pestrou práci v oblasti řízení lidských zdrojů
• Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy (Karlín)
• Řadu zaměstnaneckých výhod: 25 dní dovolené + 3 sick days, J&T kafetérie, stravenky, Multisport karta, zvýhodněné bankovní produkty J&T Banky, možnost vzdělávání, firemní akce, apod.

Kontakt

J&T SERVICES ČR, a.s.
Veronika Morávková
Pobřežní 297/14
186 00  Praha 8
Česká republika