Přeskočit na hlavní obsah

Vítejte v J&T.
Děláme to nejlepší privátní a investiční bankovnictví a tím přispíváme k rozkvětu zemí, ve kterých působíme. Na jedné straně jsou lidé, kteří vytvořili majetek, chtějí jej v čase zhodnotit a jednou třeba předat dalším generacím. Pro ty vytváříme jedinečné investiční příležitosti. Na druhé straně jsou firmy a podnikatelé, kteří chtějí růst a realizovat své nápady. Těm zajišťujeme to správné financování. Spojujeme tyto dva světy.

KAMPAŇOVÝ SPECIALISTA CRM

Do našeho sedmičlenného marketingového týmu hledáme osmého kolegu nebo kolegyni na nově vytvořenou pozici - kombinaci CRM specialisty (70%) a datové analýzy (30%).

CO U NÁS ZÍSKÁTE:

  • Zajímavou a pestrou práci s možností dalšího odborného rozvoje jak interně tak formou externích školení nebo workshopů
  • Příjemné dynamické pracovní prostředí v širším centru Prahy (Rustonka v Karlíně)
  • V J&T máte možnost být sám/sama sebou. Nesvazujeme lidi nějakými předsudky, zbytečnou byrokracií, nestojíme jim za zády, neříkáme, co mají kdy dělat. Důvěřujeme, dáváme relativně hodně volnosti a zároveň očekáváme výsledky.
  • Budeme si všímat toho co a jak děláte, mluvit s vámi o práci a vašich představách. Když ve vás uvidíme potenciál, brzy vás postavíme před zajímavou příležitost. Není mnoho bank, ve kterých by mohl člověk vyrůst tak rychle, jako V J&T.
  • Nejsme typický korporát, spíše rodinná firma. Stavíme na dlouhodobém partnerství. Záleží nám na tom, aby u nás zaměstnanci dlouho vydrželi a rostli společně s bankou.

NA ČEM BUDETE PRACOVAT:

  • Budete zodpovědný/á za řízení mailingových kampaní – od výběru cílové skupiny, hledání relevantního sdělení po vyhodnocení úspěšnosti
  • Analyzovat chování a potřeby klientů z datových zdrojů a reflektovat tyto poznatky při vývoji klientské komunikace
  • Podílet se na projektu CVM (Customer Value Managementu), vytvářet aktivity pro různé skupiny zákazníků
  • Sbírat zpětnou vazbu od spolupracujících týmů a navrhovat zlepšení klientského zážitku
  • Posílit automatizaci komunikace na klienta
  • Aktivně spolupracovat s kolegy v rámci marketingu i dalšími týmy (IT, CRM, obchod, kontaktní centrum)
  • Sledovat nové trendy, technologická řešení a inovace v oblasti kampaňového managementu, CRM a CVM
  • Vyvářet ad-hoc analýzy a reporting

CO BUDETE KE SVÉ PRÁCI POTŘEBOVAT:

  • Rádi bychom, abyste měl/a SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením marketing/analytiku
  • Požadujeme minimálně 2 roky zkušeností s datovou analytikou, e-mailingem nebo s řízením kampaní – ideálně z oblasti finančních služeb / telekomunikací / IT
  • Hledáme někoho, kdo má silné komerční uvažování, zaměřené na značku a zkušenosti s řízením hodnoty zákazníků 
  • Očekáváme od Vás samostatnost, schopnost organizovat si vlastní práci, aktivně přicházet s novými nápady, přesvědčivě je prezentovat, řídit jejich realizaci, evaluovat a přicházet s novými řešeními
  • Je důležité, abyste měl/a analytické myšlení - schopnost myslet „ve velkém“ na základě dostupných dat a údajů a zároveň se uměl/a ponořit do detailu
  • Také musíte mít zkušenost s řízením externích dodavatelů (specializovaných agentur)
  • Ke své práci občas využijete i angličtinu, proto je důležité mít její aktivní znalost 
  • Znalosti ideálně: SQL, Excel, Power BI/Tableau, Mailforce anebo jiného mail systému

Kontakt

J&T SERVICES ČR, a.s.
Veronika Morávková
Sokolovská 700/113a
180 00  Praha 8
Česká republika

Odbor marketing, jehož budete součástí

Naším cílem je značku J&T na bankovním trhu jasně odlišit prostřednictvím jednotné a srozumitelné komunikace. Chceme pro naše klienty připravit co nejsnazší a nejpříjemnější cestu do „jejich“ banky. Jsme odborníci na strategii značky, reklamní kampaně, digitál, online, výzkum, PR, produkci, eventy i umění. Víme, jaký je náš směr, protože máme jasně definované hodnoty a strategii značky. Poskytujeme podporu všem bankovním týmům a odborům v J&T.