Přeskočit na hlavní obsah

Vítejte v J&T.
Děláme to nejlepší privátní a investiční bankovnictví a tím přispíváme k rozkvětu zemí, ve kterých působíme. Na jedné straně jsou lidé, kteří vytvořili majetek, chtějí jej v čase zhodnotit a jednou třeba předat dalším generacím. Pro ty vytváříme jedinečné investiční příležitosti. Na druhé straně jsou firmy a podnikatelé, kteří chtějí růst a realizovat své nápady. Těm zajišťujeme to správné financování. Spojujeme tyto dva světy.

RECEPČNÍ

Do týmu recepčních v J&T hledáme spolehlivé a komunikativní kolegy/kolegyně s příjemným vystupováním, proklientským přístupem a chutí do práce.

CO U NÁS ZÍSKÁTE

  • Pestrou práci v pěkném prostředí nové budovy v Karlíně a vynikající dopravní dostupností (v budově máme restauraci, fitko, krásnou terasu a galerii)
  • Propracované zaškolení a podporu týmu i nadřízených
  • Práci v mladém sehraném týmu
  • Možnost vzdělávání a rozvoje a do budoucna i kariérní posun na některou z pozic v rámci skupiny J&T
  • Budeme si všímat toho co a jak děláte, mluvit s vámi o práci a vašich představách. Když ve vás uvidíme potenciál, brzy vás postavíme před zajímavou příležitost.

NA ČEM BUDETE PRACOVAT

  • Budete mít odpovědnost za zabezpečení kvalitního provozu recepce J&T na Rustonce
  • Komunikace s klienty skupiny J&T a podávání základních informací
  • Přijímání a přepojování telefonních hovorů
  • Uvádění návštěv, zajištění občerstvení, příprava a obsluha místností pro jednání
  • Přijímání a odesílání zásilek a jejich evidence
  • Drobné administrativní činnosti

CO BUDETE KE SVÉ PRÁCI POTŘEBOVAT

  • Pečlivost, samostatnost, schopnost rychle reagovat
  • Příjemné vystupování, proklientský přístup
  • SŠ vzdělání s maturitou
  • Předchozí zkušenosti na obdobné pozici jsou výhodou
  • Uživatelskou znalost MS Office (Outlook, Word, Excel)
  • Komunikativní znalost Aj
  • Životopis nám prosím zasílejte s fotografií

Kontakt

J&T SERVICES ČR, a.s.
Veronika Morávková
Sokolovská 700/113a
180 00  Praha 8
Česká republika

ODBOR LOGISTIKA, JEHOŽ BUDETE SOUČÁSTÍ

Naším úkolem je zajistit, aby všechny recepce, které v J&T máme, fungovaly tak, jak mají, aby byly připravené zasedačky a aby klient nečekal. Aby firemní řidiči odvezli a přivezli manažery, bankéře i zásilky včas a na správné místo. Drtivá většina naší práce je o komunikaci s lidmi, o koordinaci hromady činností, což bývá náročné. Velkou radost nám vždy udělá, když nás některý z klientů nebo kolegů z ostatních odborů J&T pochválí, poděkuje, usměje se na nás.