Přeskočit na hlavní obsah

J&T FINANCE GROUP SE je holdingová společnost s aktivitami v oblasti privátního, investičního, korporátního i retailového bankovnictví a správy majetku.

SENIOR SPECIALISTA SPRÁVY/ADMINISTRACE SPOLEČNOSTÍ

V rámci našeho týmu zaměřujícího se na finance a controlling napříč celým finančním holdingem J&T Finance Group SE hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici pozici seniora, který/á bude zabezpečovat správu a administraci společností.

CO U NÁS ZÍSKÁTE:

  • Zajímavou a pestrou práci v menším sehraném týmu s možností dalšího odborného rozvoje
  • Nástup možný ihned
  • Příjemné pracovní prostředí v širším centru Prahy (Invalidovna) - v budově máme krásné prostorné kanceláře, restauraci s kavárnou, relaxační zónu, fitko, galerii a terasu s výhledem na Prahu
  • Flexibilní pracovní dobu, možnost home office, zvýhodněné, systematický odborný rozvoj, přátelskou firemní kulturu
  • V J&T máte možnost být sám/sama sebou. Nesvazujeme lidi nějakými předsudky, zbytečnou byrokracií, nestojíme jim za zády, neříkáme, co mají kdy dělat. Důvěřujeme, dáváme relativně hodně volnosti a zároveň očekáváme výsledky.

NA ČEM BUDETE PRACOVAT:

V současné době rozšiřujeme náš čtyřčlenný tým, který má na starost správu a administraci společností a servis finančních služeb v rámci J&T Finance Group. Budete komunikovat a zabezpečovat podklady ve spolupráci s účetním, daňový, právním oddělením, apod.

Konkrétněji budete mít na starost například:

  • Zabezpečování a evidenci dokumentace potřebné pro existenci společnosti (korporátní dokumenty – stanovy, rozhodnutí statutárních orgánů, apod., faktury, smluvní dokumentace)
  • Přípravu smluvní i jiné dokumentace, přípravu plných mocí
  • Kontrolu formální správnosti dokumentů
  • Zadávání překladů a ověření úředních dokumentů a smluv
  • Zabezpečování podkladů pro účetnictví a audit
  • Zabezpečování úhrad závazků společnosti
  • Komunikaci s úřady, bankami, třetími stranami

CO BUDETE NA TÉTO POZICI POTŘEBOVAT:

  • Nejdůležitější je pro nás pečlivost a smysl pro pořádek.
  • Hledáme spolehlivého a samostatného kolegu/kolegyni s praxí v administrativě a s vědomostmi a přehledem v oblasti ekonomie, účetnictví, daňové problematiky.
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu s vysokým pracovním nasazením, zaměření na detail.
  • Loajalitu a dobré organizační a komunikační dovednosti.
  • Min. SŠ vzdělání (ekonomický či právní směr výhodou)
  • Zkušenosti z auditu výhodou (např. stáž)
  • Komunikativní znalost anglického jazyka (především emailová komunikace, dokumenty a smlouvy v AJ)

Kontakt

J&T SERVICES ČR, a.s.
Veronika Morávková
Sokolovská 700/113a
180 00  Praha 8
Česká republika