Přeskočit na hlavní obsah

Vítejte v J&T.
Děláme to nejlepší privátní a investiční bankovnictví a tím přispíváme k rozkvětu zemí, ve kterých působíme. Na jedné straně jsou lidé, kteří vytvořili majetek, chtějí jej v čase zhodnotit a jednou třeba předat dalším generacím. Pro ty vytváříme jedinečné investiční příležitosti. Na druhé straně jsou firmy a podnikatelé, kteří chtějí růst a realizovat své nápady. Těm zajišťujeme to správné financování. Spojujeme tyto dva světy.

SERVICE DESK OPERÁTOR

V J&T rozšiřujeme tým IT podpory a hledáme šikovné komunikativní a technicky zdatné kolegy na pozici Service Desk operátor. Na této pozici budete primárním kontaktem pro uživatele a zákazníky požadující technickou pomoc přes telefon nebo email a budete jim poskytovat vzdálenou podporu a řešení jejich požadavků.

CO U NÁS ZÍSKÁTE:

  • Pestrou a dynamickou práci v IT v sehraném mladém týmu, kde se můžete vždy obrátit o radu nebo o pomoc
  • Možnost se rychle učit, seznamovat s technologiemi, absolvovat školení nebo workshopy
  • Možnost postupu v rámci společnosti na další pozice v IT (infrastruktura, vývoj, operations, security, automatizace apod.)
  • Budeme si všímat toho co a jak děláte, mluvit s vámi o práci a vašich představách. Když ve vás uvidíme potenciál, brzy vás postavíme před zajímavou příležitost. Není mnoho bank, ve kterých by mohl člověk vyrůst tak rychle, jako V J&T.
  • Nejsme typický korporát, spíše rodinná firma. Stavíme na dlouhodobém partnerství. Záleží nám na tom, aby u nás zaměstnanci dlouho vydrželi a rostli společně s bankou.

NA ČEM BUDETE PRACOVAT:

  • Během zkušební doby se seznámíte s procesy a technologiemi ve společnosti a spolupracujícími týmy
  • Poskytovat rychlou odezvu na požadavky uživatelů a řešit je, poskytovat konzultace uživatelům
  • Předávat požadavky na týmy a experty odpovědné za řešení konkrétního požadavku
  • Zaznamenávat události a problémy, včetně způsobu jejich vyřešení
  • Vést evidenci požadavků a jejich řešení
  • Identifikovat možnosti zlepšování postupů a metod řešení požadavků, přinášet návrhy na využití inovativních řešení a služeb
  • Monitoring provozních parametrů technologií
  • Rutinní operace související s provozem technologií
  • Proaktivní komunikace s uživateli (prediktivní incident management)
  • Trvale zvyšovat svoji odbornou znalost (včetně certifikací)

CO BUDETE KE SVÉ PRÁCI POTŘEBOVAT:

  • Analytické schopnosti
  • Všeobecný přehled v oblasti počítačových technologií (operační systémy, mobilní zařízení, aplikace, procesy IT)
  • Schopnost diagnostikovat a vyřešit technické potíže
  • Zákaznicky orientovaný přístup
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Perfektní čeština, technická angličtina
  • Odolnost vůči zátěži
  • Praktická zkušenost s prostředím Microsoft M365 a nástroji JIRA výhodou

Kontakt

J&T Services ČR, a.s.
Hana Strnadová
Sokolovská 700/113a
180 00  Praha 8
Česká republika