Přeskočit na hlavní obsah

Vítejte v J&T.
Děláme to nejlepší privátní a investiční bankovnictví a tím přispíváme k rozkvětu zemí, ve kterých působíme. Na jedné straně jsou lidé, kteří vytvořili majetek, chtějí jej v čase zhodnotit a jednou třeba předat dalším generacím. Pro ty vytváříme jedinečné investiční příležitosti. Na druhé straně jsou firmy a podnikatelé, kteří chtějí růst a realizovat své nápady. Těm zajišťujeme to správné financování. Spojujeme tyto dva světy.

IT SPECIALISTA TECHNICKÉ PODPORY - junior

Oddělení podpory koncových uživatelů (L1-ServiceDesk) hledá nového kolegu na juniorní pozici IT Specialista technické podpory, který má ideálně již zkušenosti s podporou koncových uživatelů (PC, notebook, mobilní telefony, základní aplikace...) a je technicky zaměřený.

CO U NÁS ZÍSKÁTE:

  • Možnost spolupráce na migračních a transformačních projektech
  • Náročné uživatele, kteří umí ocenit dobrou práci
  • Podmínky pro rychlý profesní růst
  • Práci s moderními technologiemi včetně školení
  • Přímou účast na návrzích automatizace a zlepšení činnosti týmu
  • Částečnou práci z domova

NA ČEM BUDETE PRACOVAT:

  • Na této pozici budete prvním kontaktem pro koncové uživatele (zaměstnance skupiny J&T), se kterými budete společně hledat řešení a poskytovat IT podporu, a to jak osobně, tak telefonicky.
  • Instalace SW/HW, instalace/reinstalace PC/NB
  • Aktualizace firmware a software
  • Výměny techniky a přenosy uživatelských dat
  • Spolupráci na migračních a transformačních projektech
  • Návrhy automatizace a zlepšení činnosti týmu
  • Konfigurace mobilních telefonů, tiskáren a faxů, nastavování VPN a emailových klientů
  • Konfigurace a správu bezdrátových modemů, BT zařízení a WiFi klientů
  • Správu uživatelů Active Directory - přiřazování do skupin, odemykání účtů apod.
  • Podporu uživatelů OS Microsoft, MacOS a zařízení iPhone/iPad
  • Zpracování dokladů pro zaúčtování, zpracování předávacích protokolů, servisních a kupních smluv a jiné smluvní dokumentace IT, včetně archivace v prostorách IT
  • Správu CMDB, zavádění nových záznamů, řízení vztahů, přidělování pořadových čísel CI, přiřazení vlastníků, katalogizace změn, označování techniky, inventury ISIT majetku
  • Objednávky PC, NB, tiskáren, Software a spotřebního materiálu
  • Předávání požadavků na poskytovatele služeb a produktů
  • Správu skladu vyřazené IT techniky a ekologickou likvidaci

CO BUDETE KE SVÉ PRÁCI POTŘEBOVAT:

  • Zodpovědnost, pro-klientský přístup a trpělivost.
  • SŠ/VŠ technického směru a obecné znalosti v IT prostředí - sítě LAN, hardware, software.
  • Žádoucí je praxe v poskytování IT podpory koncovým uživatelům (např. při studiu, nebo v rodině).

Kontakt

J&T Services ČR, a.s.
Hana Strnadová
Sokolovská 700/113a
180 00  Praha 8
Česká republika